Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jedzenie na budowę

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam :) Przez miesiąc będę pracował na budowie po 10h dziennie i mam do obeznanych w temacie pytanie: jakie jedzenie brać do pracy, aby nie nagromadzić zbędnego tłuszczu na bebechu? :D Z tego co widzę, to każdy budowlaniec ma siłę w łapie ale i też ma swój "zderzak" z przodu haha. Ćwiczę już od około roku i dosyć fajnie wyrobiłem ciało (w porównaniu do tego jak kiedyś wyglądałem) ale nie chcę właśnie żeby na brzuchu nagromadziła mi się zbędna tkanka tłuszczowa. Po pracy też staram się ćwiczyć, chociaż wiadomo , że nie tak intensywnie bo jednak 10h pracy robi swoje. Tylko nie podawajcie jakichś przykładów tego jedzenia, żeby brać jakiegoś wypasionego kurczaka z nie wiadomo jakimi sosami, makaronami bezglutenowymi itp. żadnych super wymyślnych rzeczy bo przez ten czas będę mieszkał na wsi a tam wiadomo, że nie dostanę takich rzeczy xD Przez pierwsze 3 dni brałem tylko kanapki heh

Opublikowano

Wydaje mi się, że nie unikniesz "skutków ubocznych" pracując 10h dziennie i to w dodatku na budowie. Jedz więcej, ale mniej kalorycznych rzeczy typu jakieś warzywa gotowane z ryżem czy coś w ten deseń - niskie kalorie i zapchana kicha, pamiętaj tylko żeby potem dobić resztę makro.

Opublikowano
9 godzin temu, Wolen napisał:

Uwaga, tajemnica dietetyki jak utrzymać wagę. Podaje tajne hasło: zero kaloryczne.

Tak jak chłopak mówi, wystarczy zobaczyć na jego avatar jakie dzięki temu ma jędrne pośladki x)